dinsdag 13 september 2011

Hij staat weer paraat

Ola bloggers

zoals de titel zegt,hij staat in elkaar van gisteravond,hij startte van de 1ste keer,maar heb wel wat gesukkeld want toen ik de nieuwe zuiger,ik heb er nu een 1007-2 insteken,dat is een 1ste overmaat,ging hij heel hoog in toeren,en ik moet zeggen dat ik het vreemd vond,want ik had alles gedaan volgens het boekje,en hij deed het niet
Wij hebben toen met twee paar ogen gekeken,en na veel consult via telefoon en raad van het team zijn wij bij de carburator uitgekomen,en de reden was dat de gasschuif was blijven hangen,eenmaal die terug op zijn plaats,was het gewoon perfect van de eerste keer,nu gaan wij de ontsteking nog eens afstellen en ditmaal met de stroboscoop en dan weer testen want de dagen vliegen voorbij en hij zou toch klaar moeten zijn met de nodige kilometers
Tot de volgende keer voor meer nieuws,hopelijk ditmaal over mijn visums en toelatingen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten