vrijdag 10 augustus 2012

eerst Split

Zo,eerst even een update doen van gisteren,ik was namelijk blijven overnachten in Split,en veel te grote stad om ergens zomaar een plaatstje te vinden,daarom ben ik ook iets verder uit het centrum gereden,bij een vriendelijk koppel,ze spreken hier allemaal duits,dus dat valt mee,vindt ik
Moet wel zeggen dat ik gisteren nadat ik vertrokken ben van Karlobag,mijn lawaai wat ik zo vreselijk vondt,aan de motor,toch besloten heb om even te kijken of ik niet ergens spel had aan mijn zuiger,of als er iets los was maar nadat ik de cilinderkop eraf heb gehaald en eens goed heb nagekeken,geen spel,en ook geen krassen binnenin,ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven,alleen in hoge toeren heeft hij dat,dus zoals ik al schreef,ben blijven slapen in Split

Grtzzzz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten