vrijdag 10 augustus 2012

Mostar

Dobrodan

Vandaag dus doorgereden naar Mostar,bekende stad van die vreselijke oorlog,ik verlaat Kroatie,en heb mooie herinneringen aan de gehele kust van dit prachtig land,en als het lukt ga ik straks nog wat foto s posten,ben dan doorgereden door een soort niemandsland,tussen Makarska*Kroatie* en richting Medugorje*Bosnie Herzigovina*,gewoon adembenemend,er was geen kat,alleen mijn scooter en ik,voor de rest heb ik misschien 1 of 2 autos gezien maar o zo mooi,en die natuur,geen woorden voor
Toen opeens moest ik de grens over,Bosnie binnen,mijn 1 indruk,jij zijt hier precies in zuid Italie,slechte wegen,vuil,niet verzorgd,dit wil niet zeggen dat zo heel Italie is of Bosnie maar er was een te groot verschil,viel mij gewoon op,in alle geval,ben nu op mijn kamer dit aan het typen op een lap top van de huiseigenaar die op 100 meter van die beroemde brug woont,Navi Mostar,morgen richting Montenegro
Ben benieuwd wat dat geeft

Oh ja,mijn scooter deed vandaag niets verkeerd,lekker relaxed,ik wacht af voor ik drastische maatregelingen tref


Geen opmerkingen:

Een reactie posten