maandag 13 augustus 2012

Uzeci,Kosovo,Skopje,Griekenland,Stavros

Zo,heb nu wat Bulgaarse vrienden gemaakt die een pc op zak hebben,waarom zijn wij altijd sceptisch,ik ben hier gewoon op zijn laptop aan het tokkellen,ik zie mij nog niet niet mijn laptop afgeven aan een vreemde om wat berichten te versturen naar het thuisfront,ik heb al veel geleerd en zal nog veel leren,dat is zeker
Het laatst wat ik geschreven heb was in Mostar,lijkt zo lang geleden als ik zie wat een weg ik al heb afgelegd,ik ben van Mostar naar Uzece gereden in Servie,een heel ander land,likt zijn wonden van de oorlog,dat is mijn gevoel,en ben daar blijven slapen in een hotel Zlabitor,een vroegere communisctisch geval,heel speciaal foto s volgen,zeer zeker,alleen die lift was al de moeite waard,ik denk niet dat er vele zouden instappen,en dan die kamers,back in the sixties,super gewoon super,wat een luxe zijn wij gewoon,de dag erop ben ik vertrokken om op een dag door te rijden,met de vraag,wat doe jij op een zondag,awel,door  Kosovo rijden,en ik moet zeggen dat ik toch een raar gevoel erbij had,zoveel negatiefs en terecht,Mitrovice,een vuilnisbelt is er niets tegen,overal gewapende mannen,militairen,roadblocks,prikkeldraad,dat land is nog in oorlog,ik was blij dat het vrij vlot ging,nergens gestopt om wat foto s te maken want je weet nooit wat je teweeg brengt,en dan Pristina,wat een verschil,je moet het zelf meemaken om het te geloven,en dan die autohandel en niet alleen dat,ik denk dat het grootste autokerkhof van Europa is,als je het daar niet vindt dan nergens,en niet alleen dat,wasmachines,droogkasten,alle electro,daar is alle dagen Tessenderlo Market,in alle geval,heb het overleefd,ik ben in een ruk naar Skopje gereden,wat een verschil,wat een mooie stad,en wat een gids had ik,Goran spa,de presidente van vespa club Macedonie,iedereen zou deze mens moeten leren kennen,wat een enthiosasme,wat een drive,wat een warme mens,en hij heeft beloofd dat hij volgend jaar naar Euro vespa komt,kan je hem persoonlijk ontmoeten,one off a kind,vandaag ben ik al in Griekenland,precies in Stavros op weg naar Kavala,he vandaag wel twee keer panne gehad,de 1 was gewoon sproeiers vuil en luchtfilter,dat was toen ik Griekenland binnen kwam,het 2 was na een stop niet meer in gang,geen vonk,nieuwe bougie,no,nieuwe bougie kabel,no,dan maar een nieuwe bobijn,yes,wij reden weer,ik weet het niet ,te warm,stuk,ik heb er 3 bij dus ik moet voorzichtig zijn
Morgen rij ik verder,aan dit tempo ben ik wel vroeg thuis,denk ik,alles is ok,ik voel mij nog steeds goed,gemotiveerd,en nergens geen pijn,maar ik verzorg mij dan ook top,tot..................

To avrio

1 opmerking:

  1. jou laatste zin maakt mij heel gelukkig,met een lieve glimlach he,maar... ga niet overhaast te werk neem je tijd,en zeker je rust ok ik wacht hier wel op jou hoor xxx je vriendin

    BeantwoordenVerwijderen