dinsdag 4 september 2012

Baku-Baku-Baku

Ola bloggers Mijn eerste problemen zijn boven water gekomen,nadat ik wou gaan inchecken voor ticket Turkmenistan kon ik geen kopen omdat mijn stempel visum niet in mijn paspoort was.Ik had wel een digitale visum aanvraag maar die man van de gate voor de boten wou dat niet aanvaarden.Dus vandaag heb ik de Belgische Ambassade moeten inschakelen en zij hebben voortreffelijk werk geleverd om toch maar een goedkeuring te krijgen voor Turkmenistan.Ik wil dan ook Peter Booms Deputy Head of Mission en zijn assistente Sevil heel hartelijk bedankenvoor alles wat ze gedaan hebben en dat ik deze reis verder kan zetten zonder al teveel problemen.Ik ben bekaf van al dat geloop en nu naar Turkmenstan,laten wij hopen Ciao

1 opmerking:

  1. Laat je niet doen door al dat bureaucratische gedoe !!!
    BLIJF JEZELF...
    Zwem die Kaspische zee over maat...
    Go silver rider, Go Go Go...
    x

    BeantwoordenVerwijderen