donderdag 6 september 2012

Nog wat foto s

Baku,het symbool van de stad,de 3 torens,s avonds heel mooi verlicht
In de Belgische ambassade,van lks naar rts,Fuad,Sevil,Ik,Peter Booms en Samir
Mooie gebouwen op de boulevard en dit bij temperaturen van 26 graden,de twee gasten hierboven zijn Javid en Samir,twee hele goede gasten die mij met alles helpen,vertalen,eten waar je dat lekker en goedkoop doet,super mensen die je ook nodig hebt hier
De oude stad heel mooi en er zijn nog vele andere foto s
Voorlopig is de poort dicht,dit is de gate naar de boten vvor Turkmenistan,dicht,locked,chiuso,ferme ik kan niet verder

1 opmerking:

  1. Frustrerend als je vooruit wilt, kan ik me inbeelden.
    Kom op amigo, morgen is een nieuwe dag.

    Oja, alternatief voor 2takt olie, info uit een oud "owners manual" van een VNA.
    2% SAE30 olie
    Maar zo gauw als het mogelijk is terug omschakelen op 2takt olie.

    Op de agenda staat dus een tussentijdse bevoorrading.
    Niet in Turkmenistan want noch DHL als UPS levert daar. (Ze hebben wss daar ook gestaan wachten op je boot... :))
    Dus Oezbekistan of zo...
    Ik heb nodig een lijstje bv stator, banden olie...
    En een hotel of ambassade adres waar je verblijft of je pakket afhaalt.
    Had ik geweten dat je daar 7 dagen verbleef had ik het gestuurd naar je hotel.

    Denk er maar over en laat maar weten.

    BeantwoordenVerwijderen