maandag 24 september 2012

Terug een beetje thuis

Beste mensen Zoals jullie weten ben ik er niet geraakt,maar ik ga het niet onder stoelen of banken schuiven,het was voor mij en de scooter een hele zware uitdaging om het geprobeerd te hebben,maar soms gaan de dingen niet zoals je gepland hebben,en misschien was het ook te hoog gegrepen om het te verwezenlijken,maar ik ging uit van de gedachte,je kan beter proberen en falen dan gewoon erover te praten en niet te doen,bij deze nogmaals wil ik iedereen die mij gesteund en gevolgd heeft hartelijk bedanken en als ik terug bij mijn positieven ben houd ik ik foto en film avond zodat ik tekst en uitleg geef hoe en waarom ik ben moeten stoppen Zo,en nu weer wat eten en naar dokter want als je 8 kilo afvalt op 53 dagen heeft dat wel effect op jouw lichaam en gezondheid Grtzzzzzzzzzzzzz

3 opmerkingen:

  1. Prachtige ervaring zal het zeker geweest zijn, Geniet maar na van de mooie momenten die je hebt mee gemaakt spijtig dat je het niet gehaad hebt, En dat ik s'avonds niet meer naar je blog kan gaan zien welke avonturen die je had meegemaakt
    Ik wens je snel weer beterschap
    Groetjes Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het leven gaat om momenten, niet om eindpunten !

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou petje af....Diep respect er zijn er maar weinig die zo ver gaan...
    Ene wie weet blijft het idee spelen en ga je misschien nog wel eens....

    Maar sterk eerst maar aan
    Respect.

    BeantwoordenVerwijderen